Alla inlägg den 23 januari 2019

Av Theo E - 23 januari 2019 21:49

Min topplista är kort, men naggande god. Jag har inte ens en och samma ämnen utan jag väljer fritt mellan allt möjligt. Bilder, musik, sajter och bilar - Allt får vara med, det är jag som bestämmer. Det är min topplista, svårare är det inte. Om jag börjar med plats ett, förstaplatsen, så har jag mitt favoritband som god kandidat. Vilka är det då? Ja, det kan man fråga sig, men man får vänta och se. Med snabba ryck så ändrar jag mig och byter spår: Det som kommer på dagens del av min topplista - plats 10 - är istället något helt annat, nämligen den vackraste platsen i Stockholm: Skeppsholmen. Där kan man promenera, oavsett årstid. Det finns alltid något att förundras över, och nästan alltid är det förälskade par som hand i hand går tätt intill varandra. Numera har Tinder dragit förbi Nätdejting, kanske fär att det är gratis, vad vet jag? Jag undrar hur många av dem man se som har träffats via nätet. Antagligen de flesta numera.


 

Jag avslutar med en lite läskig bild, mest för att den var ganska häftig. Dödskallar är något jag är förtjust i, och denna var artistisk och estetiskt tilltalande.

#Dödskallar #Topplistan #Topp10 #10

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards