Direktlänk till inlägg 17 december 2018

Soffa eller fåtölj - Billigast hittar man online

Av Theo E - 17 december 2018 14:15

Som jag skrev så är det en soffa jag letar, och då vill jag ha en billig rackare även om den jag först såg kostade över femtiotusen. Det är på tok för mycket för mig och jag letar vidare. Då slår det mig att kanske en fåtölj kan räcka. De är ingen soffa, men när man är ensam räcker en fåtölj långt ändå. Jag är inte så tjock att det blir trångt, och jag hittade både en och två svarta fåtöljer jag gillar. Men det blir lite tomt utan soffa, eller kanske är "luftigt" ett bättre ordval. Oavsett så är en 3-sits vad rummet kräver, men inte jag. Jag kräver inget alls. Att inte bli utkörd mitt i natten är nog det enda. Det är tyvärr vad jag ej har rätt att be om.


#billigt #soffa #fåtölj #svart fåtölj

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Theo E - 3 februari 2019 23:15

Då har vi kommit till plats nummer åtta på den topplista som inte var alls lika rlig som jag hade hoppats. Jag tänkte att en lista med alla favoriter skulle vara hur lätt som helst, men så fort jag kommer på något så går tabkarna om den förtjänar en ...

Av Theo E - 3 februari 2019 08:11

Jag stötte på denna sajten - gratis dejtingsidor - i min naiva jakt efter något jag vet ej finns. Det finns, men kommer inte att ske via vare sig dejtingsidor eller mer moderna dejtingappar som Tinder och andra. Finns det ett sätt, då är det ett anna...

Av Theo E - 31 januari 2019 07:59

Denna gång skall det inte bli en stadsdel jag nämner, eller det är ingen stadsdel som är #9 på listan.  Plats 10 på min topplista var annars just en stadsdel. Men man kan variera sig, inte sant? Så nu blir det istället en liten topplista som tar plat...

Av Theo E - 23 januari 2019 21:49


Min topplista är kort, men naggande god. Jag har inte ens en och samma ämnen utan jag väljer fritt mellan allt möjligt. Bilder, musik, sajter och bilar - Allt får vara med, det är jag som bestämmer. Det är min topplista, svårare är det inte. Om jag b...

Av Theo E - 8 januari 2019 01:44


Olyckan kommer, och fan vad den höll i sig. Jag fattade idag att det verkligen började för två månader sedan och jag har svårt att se det förändras inom den närmaste tiden. Så det är antagligen ett tag tills dess optimismen flödar igen, just nu är de...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards