Alla inlägg under februari 2019

Av Theo E - 3 februari 2019 23:15

Då har vi kommit till plats nummer åtta på den topplista som inte var alls lika rlig som jag hade hoppats. Jag tänkte att en lista med alla favoriter skulle vara hur lätt som helst, men så fort jag kommer på något så går tabkarna om den förtjänar en plats på topplistan, och i så fall vilken? Så idag så hae jag fuskat lire och tagit hjälp av en annan topplista om böcker, eller närmare bestämt Fantasyböcker. Det är dagens bidrag till topplistan: Fantasyböcker i allnänhet. Jag är galen i fantasy, eller jag var när jag läste mer. Nu är det få böcker ag hinner med, det är mest nätet och i princip någon tidning då och då. Ett magasin, inga nyheter  alls. Och verkligen ingen sport ......BLÄ. Jag klarar inte sport. Att utöva, visst - om man hittar på en ny sport som ÄR rolig. Men annars blir det inga sporter vare sig på TV eller topplistan. Så är det, och så kommer det förbli om inget annat märkligt händer i världen.


Fast jag vet ju att om A skall ske, så är B ett måste. Omvänt är alltså B ett aber att ta sig för, medan A är av trevligare art. Jag svarade på någon fråga idag, och det fick mig att bli nostalgisk över förr i tiden, tiden då gratis dejtingsidor var något nytt och spännande. Det är det inte numera.


#topplista #topplistan #plats8 #Fantasy #Fantasyböcker #Böcker #Dejtingsidor #Dejting

Av Theo E - 3 februari 2019 08:11

Jag stötte på denna sajten - gratis dejtingsidor - i min naiva jakt efter något jag vet ej finns. Det finns, men kommer inte att ske via vare sig dejtingsidor eller mer moderna dejtingappar som Tinder och andra. Finns det ett sätt, då är det ett annat. Det är inte heller så att jag är så sugen på en dejt, bortsett från just den dejten jag så vill gå på, den som jag inte tror blir av. Det är jäkla skit rent ut sagt. Jag skall inte bli kär - BOOM - löjligt förälskad. Inte från en dejtingsida, men faktiskt via Tinder, tro det eller ej. 


Jaha, så var jag där igen och försöker att inte känna efter. Det kostade på, både psykiskt, fysiskt och finansiellt. Det är priset jag får betala, och det är nog så att jag är något av en sucker. Jag ser inget större än kärleken, och då pratar vi inte Guds kärlek. Guds kärlek känns mer som våldtäkt än ömsesidig. Inte fan kan det vara att häda? Se på katoliker, de har ju tävlingar i Vatikanen varje år med  "Olja pojken", "Vem gömmer sig under predistolen" och många andra roliga tävlingar. Det blev lite tumult förra gången när en av korgossarna upptäckte att en av prästerna var av Judisk börd. Men oftast håller de hyfsad nivå på både humor och tävlingar. Men till och med jag ser att det inte är material för topplistan jag roar mig med, så den hamnar utanför i sin dejting och våldtäktsbubbla.


#Dejting #Dejtingsidor #Gratis #Katoliker #Gud #Kärlek

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2019
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards